BLIV EUROPCAR AMBASSADØR


Vil du være Europcar Ambassadør i form af hverdagsinfluencer og dele dine oplevelser med Long term leje af bil? Så spar 40 % fra marts 2021, hvis du booker inden 15. februar 2021! Kun 10 ledige pladser. 

Tilbud: 

Europcar tilbyder 40 % rabat på gældende dagspris på MikroLeasing fra 15. februar 2021. Ønskes bilen senere, aftales dette særskilt. 

Betingelser: 

  • Min. 3 mdrs leje fra 15.februar. Du får 40 % rabat på gældende lejepris. Ikke tilbehør eller tilvalg. 
  • Du skal hver uge i hele perioden dele min. 3 opslag – billeder og/eller video - på Facebook og/eller Instagram/YouTube/Snapchat 
  • Du skal fremsende opslagsdokumentation og data (likes osv.) hver måned 
  • Opslag skal omhandle dine hverdagsoplevelser med bilen 
  • Der aftales en opslagsplan med inspiration og influencerregler (se også regler i Markedsføringsloven nederst)  
  • Overholdes ovenstående ikke, kan du miste retten til at leje bilen med rabat, hvorefter der betales fuld pris.  
  • Din bil har klistermærker monteret, da den er en del af vores Long Term Solutions-kampagne – se foto i banner som et eksempel.  
  • Europcars alm. vilkår og lejebetingelser skal overholdes. Du skal være fyldt 21 år, og er du under 26 år, påregnes der et ung førergebyr. Der er en selvrisiko på 5.000 kr pr. skade. 
  • Der tages forbehold for modelfoto og udsolgte biler. 

Hvordan bliver jeg valgt som Hverdagshelt?  

Pssst… 10 ledige pladser, og der tælles ned! 

Kontakt os via kontaktformularen nederst, og fortæl, hvorfor du skal vælges om Hverdagshelt, og hvilken bil du er interesseret i at leje i min. 3 mdr. Vi glæder os til at høre fra dig, og vi svarer naturligvis på alle spørgsmål. 

Du får svar på din ansøgning senest 28. februar 2021.  

Influencerregler.  

OBS: Husk at markere opslag som reklame, da du har fået bilen med rabat og agere som influencer. 

Det er forskelligt fra medie til medie, hvordan reklamemarkeringerne skal være. Samtidig er det ikke ligegyldigt, hvad ordlyden er. Men fælles er, at det skal være tydeligt for modtageren at afkode. Derfor skal du benytte ordet “Reklame” eller “Annonce”, da disse ord er nemme at afkode. 

Facebook: Ligegyldigt hvilken type influencer marketing du bruger (tekst, billede, video), skal det hele markeres med “Reklame”, og det er en god idé at gøre det i starten af teksten. Ligesom det også anbefales at gøre det i starten af en video - enten med tydelig tekst eller grafik. 

Instagram: På Instagram skal markeringen også være i starten af teksten. Selvom Instagram har en funktion til at markere betalt indhold, anbefales det at markere det yderligere, da Forbrugerombudsmanden endnu ikke har taget stilling til om funktionen er tilstrækkelig. 

YouTube: På YouTube skal sponsoreret indhold markeres flere steder. Det skal både nævnes i starten af selve videoen, men også i den beskrivende tekst samt i titlen på videoen. Det er ikke nok at skrive “Sponsoreret indhold”, da ordlyden tydelig skal beskrive, at det er betalt indhold. 

Snapchat: Snapchat er lidt anderledes. Som det er lige nu, er det kun på første billede eller video i Snapchat storien, der skal markeres som reklame. Men det anbefales at markere reklameindholdet hver gang for at være på den sikre side. 

Blogs: I blogindlæg skal teksten markeres øverst oppe som reklame. Dette skal så gøres, hver gang indlægget deles på sociale medier. Derudover skal links i indlægget også markeres som “Reklamelink” eller “Annoncelink”.