Danske pressearkiv

20.09.2017

Europcar indgår samarbejde med NORDIC Seaplanes: Bilen står klar, når du lander

Det bliver endnu nemmere og hurtigere at komme frem til dit møde.
NORDIC Seaplanes har opnået stor succes med sine hurtige flyvinger mellem Aarhus og København. For at gøre det endnu nemmere at nå frem til den endelige destination, er det nu muligt at reservere en bil hos Europcar, som holder klar på kajen når vandflyveren lægger til. Man kan få minutter efter man lander, sidde i bilen og være på vej til sit møde eller sin aftale, og når det nærmer sig afgangstid retur med vandflyveren stilles bilen blot på kajen igen – nemmere bliver det ikke.

Læs hele pressemeddelelsen her.

19.06.2017

Europcar Group opkøber Goldcar, Europas største lavprisbiludlejningsselskab

Caroline Parot, CEO i Europcar Group udtaler:
"Efter købet af Buchbinder i maj, er købet af Goldcar endnu et vigtigt strategisk skridt for Europcar-koncernen, da det vil gøre det muligt for os at blive en vigtig aktør i det europæiske lavpris segment. Dette strategiske opkøb er helt i tråd med vores 2020 ambition og øger vores tillid til, at vi har evnen til at levere de mål, vi annoncerede i oktober 2016, som bestod i at Europcar-koncernen skal nå en årlig omsætning på minimum 3 mia. euro og en justeret EBITDA-margin på koncernniveau på minimum 14% ved udgangen af 2020”

Læs hele pressemeddelelsen her.

Internationale pressearkiv

Gå til Europcars internationale pressearkiv

Om Europcar

Europcar er Danmarks største biludlejningsvirksomhed indenfor erhvervs- og privat- korttidsleje og leasing af personbiler, vare- og lastvogne samt busser fra 7-9 personer. Bilflåden udgør ca. 7.000 biler fordelt på mere end 32 afdelinger. Europcar er ejet at Europcar International og er blandt verdens største biludlejningsselskaber med over 300.000 biler i mere end 140 lande. Du finder os i alle større byer samt i lufthavnene. Europcar har vundet "World Travel Awards" prisen som bedste europæiske biludlejningsvirksomhed 17 år i træk. Senest i 2019.

Europcars internationale pressearkiv

Gå til Europcars internationale pressearkiv