Pressearkiv

19.06.2017

Europcar Group opkøber Goldcar, Europas største lavprisbiludlejningsselskab

Caroline Parot, CEO i Europcar Group udtaler:
"Efter købet af Buchbinder i maj, er købet af Goldcar endnu et vigtigt strategisk skridt for Europcar-koncernen, da det vil gøre det muligt for os at blive en vigtig aktør i det europæiske lavpris segment. Dette strategiske opkøb er helt i tråd med vores 2020 ambition og øger vores tillid til, at vi har evnen til at levere de mål, vi annoncerede i oktober 2016, som bestod i at Europcar-koncernen skal nå en årlig omsætning på minimum 3 mia. euro og en justeret EBITDA-margin på koncernniveau på minimum 14% ved udgangen af 2020”

Læs hele pressemeddelelsen her.

Se seneste pressemeddelelser

Gå til Europcar Internationals pressearkiv

Om Europcar

Europcar er Danmarks største biludlejningsvirksomhed indenfor korttidsleje og leasing af personbiler, vare- og lastvogne samt busser fra 7-17 personer. Bilflåden udgør ca. 7.000 biler fordelt på mere end 40 afdelinger. Europcar er blandt verdens største biludlejningsselskaber med over 300.000 biler i mere end 140 lande. Du finder os i alle større byer samt i lufthavnene. Europcar har vundet "World Travel Awards" prisen som bedste europæiske biludlejningsvirksomhed 14 år i træk. Sidste gang i 2016.

Se seneste pressemeddelelser

Gå til Europcar Internationals pressearkiv