Få al information om din billeje hos Europcar

Ofte stillede spørgsmål om billeje
Om Europcar
Personligt engagement har været drivkraften i Europcar siden starten i 1954, hvor det hele startede med én Folkevogn, som hurtigt blev til flere.
Hos hver enkelt af vores 350 medarbejdere møder du den samme professionelle indstilling – det samme personlige engagement: Intet er vigtigere for os, end at gøre vores kunder tilfredse. Vi har konstant fokus på det, vi er bedst til - nemlig at udleje biler.


Vilkår og betingelser
Vi har samlet nyttig information vedrørende billeje hos Europcar:

Skadesanmeldelse
Er der opstået en skade under dit/jeres lejemål? Udfyld en skadesanmeldelse
Anmeld skade
Ekstra chauffør
Er der flere, der skal køre bilen? Tilføj nemt en ekstra chauffør til dit lejemål
Tilføj ekstra chauffør
Bil i udlandet
Skal du leje en bil i udlandet? Få vores gode råd til din billeje i udlandet
Få gode råd
Vinterdæk
Reglerne for brug af vinterdæk er ændret pr. 1. juli 2025. Det betyder nye krav til, hvornår og hvordan vinterdæk skal bruges. Klik på linket og læs mere om reglerne. Hos Europcar kan du nemt tilføje vinterdæk til din booking. Vi leverer lejebiler med vinterdæk i perioden 1. oktober – 30. april. Hvis du skal til Tyskland, Sverige eller Norge, så husk at der gælder specielle regler for brug af vinterdæk.


Er du erhvervskunde?
Få mere information som erhvervskunde:
Find udlejningsstation
3835 Europcar lokationer i over 140 lande