Få al information om din billeje hos Europcar


Mand og kvinde søger hjælp på smartphone

Ofte stillede spørgsmål om billeje

Om Europcar


Personligt engagement har været drivkraften i Europcar siden starten i 1954, hvor det hele startede med én Folkevogn, som hurtigt blev til flere.

Hos hver enkelt af vores 350 medarbejdere møder du den samme professionelle indstilling – det samme personlige engagement: Intet er vigtigere for os, end at gøre vores kunder tilfredse. Vi har konstant fokus på det, vi er bedst til - nemlig at udleje biler.

Læs hele vores historie

Europcar station
  • skadesanmeldelse

    Skadesanmeldelse

    Er der opstået en skade under dit/jeres lejemål? Udfyld en skadesanmeldelse

    Anmeld skade
  • Ekstra chauffør

    Ekstra chauffør

    Er der flere, der skal køre bilen? Tilføj nemt en ekstra chauffør til dit lejemål

    Tilføj ekstra chauffør
  • Bil i udlandet

    Bil i udlandet

    Skal du leje en bil i udlandet? Få vores gode råd til din billeje i udlandet

    Få gode råd

Vinterdæk


Reglerne for brug af vinterdæk er ændret pr. 1. juli 2025. Det betyder nye krav til, hvornår og hvordan vinterdæk skal bruges. Klik på linket og læs mere om reglerne. Hos Europcar kan du nemt tilføje vinterdæk til din booking. Vi leverer lejebiler med vinterdæk i perioden 1. oktober – 30. april. Hvis du skal til Tyskland, Sverige eller Norge, så husk at der gælder specielle regler for brug af vinterdæk.

Læs alt om vinterdæk

Vinterdæk information